TOP NEWS

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΚ! Έλληνα πατέρα και συνανθρώπου μας, που προαναγγέλλει την αυτοκτονία του!

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΚ! Έλληνα πατέρα και συνανθρώπου μας, που προαναγγέλλει την αυτοκτονία του!


Εκεί μας οδηγούν... Στην αυτοκτονία!
Καταρρακώνουν την Αξιοπρέπεια μας!
Εξευτελίζουν το Δικαίωμα μας να ζήσουμε σαν Άνθρωποι και ως Γονείς!
Η "βολεμένη" Δικαιοσύνη... Κοιμάται! και αφήνει τους Ηθικούς Αυτουργούς των χιλιάδων συνανθρώπων μας που αυτοκτονούν ελεύθερους!



"Η τελευταία μου επιθυμία

Εδώ καί αρκετό διάστημα βιώνω ένα δράμα τό οποίο αφιερώνω αποκλειστικά στόν κο Ροβέρτο Σπυρόπουλο, διοικητή τού ΙΚΑ.

Είμαι 54 ετών, ανασφάλιστος, μέ σοβαρότατα προβλήματα υγείας ανίκανος νά δουλέψω καί προσπαθώ νά ζήσω τήν οικογένειά μου εκτρέφοντας 39 κατσίκες. Δέν έχω σέ καμμία τράπεζα ούτε 1 ευρώ.

Εχθές 7/6/2013 πήγα να εισπράξω 13.000 ευρώ από τό ταμείο Παρακαταθηκών καί Δανείων υπόλοιπο εκπληστηριάσματος από τήν πατρική μου οικία καί έκπληκτος διαπίστωσα ότι μού τά κατέσχεσαν γιά χρέος τό οποίο είχα πρός τό ΙΚΑ.


Τά χρήματα αυτά μού ήταν τόσα απαραίτητα γιά τήν αγορά λίγων ζωοτροφών γιά τά ζώα μου, νά αγοράσω φάρμακα γιά τήν υγεία μου (έχω φοβερούς πόνους), νά πάρω ένα κομμάτι ψωμί νά φάει τό παιδί μου.

Νά είσαι καλά κύριε Σπυρόπουλε,
Εγώ θά αποχωρήσω από τήν ζωή όχι από δειλία αλλά από αξιοπρέπεια.
Αφιερώνω τήν ζωή μου στό ΙΚΑ καί πιστεύω ότι η αναχώρησή μου από τήν ζωή θά γίνει τό έναυσμα νά ξεσηκωθούν όλοι οι αναξιοπαθούντες καί ο φτωχοποιημένος λαός.

Ξεσηκωθείτε φουκαράδες Ελληνες.


Η ζωή μου κατάρα στά κεφάλια σας κε Σπυρόπουλε, Στουρνάρα , Σαμαρά κ.λ.π. δοσίλογοι δολοφόνοι.
Το αίμα μου θά πιτσιλίσει τήν Ελληνική σημαία μέ τήν οποία θά τυλιχτώ καί άς γίνει λάβαρο γιά τόν ξεσηκωμό τού λαού.

Γειά σας.
Κ.Π.

ΥΓ. Καί μήν προσπαθήσετε να μέ αποτρέψετε. Εχω λάβει τά μέτρα μου.
*Παρακαλώ τήν διαχείριση νά μήν δώσει τήν ηλ. διεύθυνσή μου σέ κανένα."


(σσΟ: Αγαπημένε φίλε, εάν η επιστολή σου είναι γνήσια μην το κάνεις. Η ζωή σου είναι πολύτιμη. Η αλληλεγγύη των Ελλήνων, δεδομένη. Μην το κάνεις λοιπόν και να είσαι σίγουρος ότι θα βρούμε λύση, όλοι μαζί).

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.