TOP NEWS

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Πατέρα δεν με ενδιαφέρει... - Dionysios Kataskevastis

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ


Πατέρα δεν με ενδιαφέρει... - Dionysios Kataskevastis



- Πατέρα δεν με ενδιαφέρει τι τρως, που κοιμάσαι, αν κρυώνεις η κουράζεσαι, τι νιώθεις η τι σκέφτεσαι. Δεν με ενδιαφέρει αν θες να μου μιλήσεις να με δεις, να πάμε βόλτα, για μπάνιο, σινεμά, να με δεις στη γιορτή του σχολείου, να δεις του καθηγητές μου. 

ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΔΩΣΕ ΜΟΥ. 

Θα μπορούσες και φυτό ακόμη να ήσουν σε ένα νοσοκομείο αρκεί να παίρνεις το μισθό σου η τη σύνταξή σου και να μου ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΕΜΕΝΑ

- ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ όσο ήμουν στο σπίτι δεν σε έμαθα να σκέφτεσαι έτσι. 
Σε έμαθα να προσπαθείς, να εργάζεσαι, να ενδιαφέρεσαι, να εκτιμάς, να θαυμάζεις, να σκέφτεσαι. Μοιραζόμασταν τα πάντα και τα λεφτά βεβαίως, φροντίζαμε την υγεία μας και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο. 

Τα λόγια του παιδιού αντικατοπτρίζουν το τρόπο που όχι μόνο βλέπει, αλλά ανέκαθεν έβλεπε τη συμβίωση η μητέρα του παιδιού.

Dionysios Kataskevastis

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.