TOP NEWS

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Άτυχος Πατέρας, που έχασε την επιμέλεια του γιου του, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από αστυνομικούς


Πατέρας που έχασε την επιμέλεια του γιου του, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από αστυνομικούς

Ένας πατέρας πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από την αστυνομία την Τρίτη, ενώ είχε χάσει πρόσφατα την επιμέλεια του γιου του.


Άτυχος Πατέρας που έχασε την επιμέλεια του γιου του, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από αστυνομικούςΑκριβώς μια ημέρα πριν, ο 26χρονος πατέρας είχε γράψει στην σελίδα του στο Facebook: "Μην μου τηλεφωνήσετε και μη μου μιλάτε, γιατί δεν ανταποκρίνομαι. Ελπίζω να πεθάνω πολύ σύντομα και με ένα γρήγορο θάνατο, επειδή αυτός ο κόσμος που ζούμε είναι για λύπηση".

Ο 26χρονος, Derek Walker, ο οποίος ήταν ένας εργολάβος κηδειών είχε την ζοφερή εικόνα ενός ανθρώπου που είχε χάσει την επιμέλεια του γιου του, μετά από μια σκληρή μάχη για επιμέλεια, σύμφωνα με το WNCN.

"Δεν μπορώ να το αντέξω, από την μητέρα του γιου μου, το τι περνάω", "Έχει γεμίσει το κεφάλι του γιου μου με τόσα πολλά ψευδή πράγματα. Μου είπε ότι είμαι κακός πατέρας, ότι δεν είμαι καλός πατέρας" έγραψε ο άτυχος μπαμπάς. 


Και συνέχισε: "Είμαι έτοιμος να πεθάνω, γιατί δεν έχω λόγο να ζω τώρα".

Άτυχος Πατέρας που έχασε την επιμέλεια του γιου του, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε από αστυνομικούς
Την Δευτέρα, οι αστυνομικοί κλήθηκαν στην περιοχή του χάλκινου αγάλματος στην Corcoran Street στο κέντρο του Durham, εκ πρώτης όψεως νόμισαν ότι έχουν να αντιμετωπίσουν έναν τρελό άνδρα που κρατούσε ένα όπλο.

Η αστυνομία του Durham διαπραγματεύθηκε με τον άνθρωπο για περίπου μία ώρα, όταν ο ίδιος σήκωσε το όπλο σε έναν από τους αστυνομικούς, γεγονός που οδήγησε έναν από αυτούς να τον πυροβολήσει.
Ο άνδρας που πέθανε λίγο μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο της περιοχής, αναγνωρίστηκε από έναν οικογενειακό φίλο, ως ο 26χρονος Derek Walker.
Πολλοί φίλοι και μέλη της οικογένειας του προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με τον 26χρονο μετά την ανάρτηση του στο facebook, ζητώντας του να τους καλέσει για να του συμπαρασταθούν.
Αλλά τίποτα δεν μπορούσε να σταματήσει τον άτυχο πατέρα από την απόφαση του που τον οδηγούσε στο να βάλει τέλος στην ζωή του.

"Ήταν ένας πατέρας που είχε να αντιμετωπίσει μια δυσάρεστη μάχη για επιμέλεια εντός του δικαστικού συστήματος" δήλωσε ένας φίλος του την Τρίτη το βράδυ μετά την εκμάθηση του θανάτου του. "Ήταν εξαιρετικά και συναισθηματικά εξαντλημένος".

Όπως απαιτείται από το πρότυπο της διαδικασίας, ο αστυνομικός που πυροβόλησε τον άτυχο πατέρα τέθηκε σε διοικητική άδεια με αποδοχές, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες ερευνούν το περιστατικό.

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.