TOP NEWS

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Που πάνε τα λεφτά της διατροφής του παιδιού;



Γιατί πρέπει να πληρώνω, γνωρίζοντας ότι τα χρήματα δεν χρησιμοποιούνται για το παιδί μου;


Που πάνε τα λεφτά της διατροφής του παιδιού;


Φίλοι του ΜΠΑΜΠΑ ΕΛΑ,

Είμαι κι εγώ ένας από τους δεκάδες χιλιάδες, να πω, εκατοντάδες χιλιάδες, ίσως, στην Ελλάδα, χωρισμένος μπαμπάς, που βιώνω την αδικία των Ελληνικών δικαστηρίων και νόμων.

Σχετικά πρόσφατα χωρισμένος, ένιωσα κυριολεκτικά στο πετσί μου τι σημαίνει διαζύγιο, επιμέλεια, διατροφή, κι από ότι μου λένε πολλοί γνωστοί μου, "ακόμα δεν είδες τίποτα και τελειωμό δε θα έχεις"!
  
Το δικαστήριο έδωσε την επιμέλεια της 3χρονης κόρης μου στην μητέρα, (εδώ οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν λάθος μου που δεν ζήτησα κι εγώ την επιμέλεια του παιδιού μου, κι ας ήξερα εκ των προτέρων ότι δεν θα μου την έδιναν, έκανα το λάθος κι άκουσα τον δικηγόρο μου, που έκανε τα αδύνατα δυνατά για να με αποτρέψει από το να την ζητήσω) ταυτόχρονα επιδικάσθηκε σε βάρος μου μια παράλογη διατροφή για το παιδί, της τάξεως των 500 ευρώ το μήνα!! (τα οποία όχι ότι ΔΕΝ θέλω να τα πληρώσω, αλλά ΔΕΝ τα έχω, μιας και ο μηνιαίος μισθός μου είναι 486 ευρώ) καθώς και η επικοινωνία μου με το παιδί, που είναι σχεδόν η συνήθης για όλους τους χωρισμένους μπαμπάδες στον Ελλαδικό χώρο. 

Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι ή αυτοί που νομοθετούν ή αυτοί που δικάζουν ζούνε σε μια εικονική πραγματικότητα κι ότι βρίσκονται σε μια διαρκή παράκρουση ή σε κρίνουν κι αποφασίζουν σύμφωνα με τους δικούς τους υπέρμετρους μισθούς και τα αναδρομικά που παίρνουν.

Οι ερωτήσεις που θέλω να κάνω είναι οι εξής κι αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

- Γιατί θα πρέπει εγώ, ως πατέρας που δεν έχω την επιμέλεια, να πληρώνω διατροφή, όταν δεν έχω αποδείξεις για το που χρησιμοποιούνται τα λεφτά μου, αν πηγαίνουν για το παιδί μου ή τα ξοδεύει η μητέρα για τις προσωπικές της ανάγκες;

- Γιατί θα πρέπει να πληρώνω, όταν το δικαστήριο, δε μου επιτρέπει, στην ουσία, να είμαι παρών στην ζωή του παιδιού μου;  

Θα μπορούσα αντί να πληρώσω το X ποσό της διατροφής, στις πραγματικές ανάγκες του παιδιού μου, αντί να τα δίνω στην μαμά, π.χ. δίδακτρα, ρούχα, παπούτσια, ή να τα καταθέτω σε έναν τραπεζικό λογαριασμό αποκλειστικά για το παιδί, και να ξέρω ότι η μαμά του δε θα μπορεί να τα βάλει χέρι. 

Το άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι:

- Είναι νόμιμο να μην λαμβάνονται ως έξοδο από την εφορία, οι καταβολές των διατροφών, που στην δική μου περίπτωση ετησίως είναι στις 6.000 ευρώ;

Αισθάνομαι πως όλοι οι μπαμπάδες στην Ελλάδα, είμαστε εδώ για να πληρώνουμε και να υποστηρίζουμε οικονομικά μόνο το συμφέρον των μαμάδων, αντί το συμφέρον των παιδιών μας! 

Τα δικαιώματα των μπαμπάδων δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, θα πρέπει ο νόμος και οι δικαστές να είναι πιο δίκαιοι, παρά να υποστηρίζουν το συμφέρον των μαμάδων.

Ευχαριστώ Β.Ν.

Πηγή: ΜΠΑΜΠΑ ΕΛΑ

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.