TOP NEWS

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Κεριά πολλά - Παναγιώτης Γκουβερής

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Κεριά πολλά - Παναγιώτης Γκουβερής


Γεια σου ψυχή μου....

Έτσι λέω και μετά φεύγω. Σιγά σιγά φεύγω.

Και τώρα που να πάω;

Ντρέπομαι να μπαίνω στο σπίτι μου δίχως παιδί.

Περπατάω...πηγαίνω στα παλιά. Εκεί που έπαιζα με τον μικρό... πριν λίγο έπαιζα.

Δε θέλω, χωρίς το παιδί δε θέλω, φεύγω.

Και τώρα που να πάω;

Περπατάω...πηγαίνω στα σκαλάκια. Όλα τα δικαστήρια έχουν σκαλάκια.

Περιμένω να βγει κάνα δικαστής και να μου πει τα ευχάριστα.

Φτού ξελευτερία !!! έτσι να πει και να βλέπω το παιδί μου.

Τίποτα, κανείς, όλα κλειστά.

Περπατάω...πηγαίνω παραπάνω στου Σταυρού... μπαίνω ανάβω κερί και περιμένω...

Να βλέπω το παιδί, δεν έχω τίποτα άλλο για προσευχή...

Μπαμπά!!!

Το παιδί ! Μετ' αμάξι πέρασε... με είδε !

Δεν πρόλαβα...

Είδα τ' αμάξι και ένα χεράκι να με χαιρετά...

Βγάζω λεφτά,κέρματα πολλά και χάρτινα μαζί...

Ανάβω κεριά.

Όλα τα άναψα και περιμένω...



Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.